klockan är halv sju...

och det enda jag kan tänka på är loka vildäpple NU!!!!

NUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!

två och en halv timma senare och äntligen är affären öppen så jag kan gå ner och släcka min törst...

tack för allt alla igår! varför gick vi inte ut förresten??? jag fattar ingenting...vi hade ju världens längsta lista på Esque för i helvete...


this is it...nu ska jag fan flytta in till stan om det så ska kosta mig ett lån där jag säljer min själ till självaste djävulen...

men innan jag gör det

LOKA VILDÄPPLE!!!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Har du inga träd i närheten som du kan palla några äpplen från?? ;)

Postat av: Camilla

Tusen tack dina ord betyder verkligen, mer än du kan ana!! Kämpa på!! :)

2008-01-12 @ 11:35:09
URL: http://camillini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback