jag vill jobba...

get my mind on somethingelse than myself just nu...

usch klipp ut den här dagen ur almanackan jag vill inte...har suttit i pyjamasbrallor hela dagen och bara varit skittrött efter den usla nattens uteblivna sömn...bleh obalans obalans fattar inte varför...

jag behöver stimulans, intellektuell stimualns, jag behöver lösa problem, jobba slita, make myself usefull jag har för mycket att ge men ingenvart att göra av det liksom...

dilemma

men jag antar att det finns en tid i sitt liv som man nästan enbart ska ägna åt att hälla i sig kaffe!

kul

kul i jul...

Kommentarer
Postat av: Mats

Jag gissar (ofta fel) att du ställer lite stora krav på dig själv med tanke på framgångarna med din blogg.

Kaffe är aldrig fel vare sig man arbetar eller ej.

Postat av: Majs

Jag hade aptrist hela dagen idag. Satt och tänkte på sommaren och käkade fil till lunch. Upplyftande va?

2008-01-16 @ 19:16:43
URL: http://www.gaykvitter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback