godmorgon världen...

usch jag var trött igår sorry för det...

men nu har jag fått roadkillhåret fixat av sweet Gorgeolicious Carrovicious, en felgoodfriend jag saknat nåt otroligt...

well well

det var kul att logga in på mejlen igår afton efter en hel dags jävla strul med gmail. Inte indre än FYRA riktigt grymma happymails till Ronkan! Jg blev så glad peppad och inspirerad av min egen framgåg (halvhemligt projekt) så jag gick och anmälde mig till ett starta eget informationsmöte direkt...

nu jävlar börjar det hända grejer...

men jag står lite i valet och kvalet just nu...i ett vägskäl igen med så många möjligheter...fast just nu kan det nte bli fel. jag är taggad motiverad och jävligt hungrig.

Jag har tillbringat natten med Andy Warhol och ...men det är skönt att han finns där, någon som man känner att man är helt överrens med liksom nu och kan påminna mig om hur jag ska resonera uppe i huvudet när jag blir distraherad och förvirrad av en sida som är så långt ifrån peronen JAG man bara kan komma...

tack Andy!

ohhh och jag har lyckats komma över två eftertraktansvärda biljetter till Rivierans Guldgossar på Cirkus den 17 januari med  Robert Gustafsson, Tommy Körberg, Suzanne Reuter, Per Eggers, Åsa Fång och Charlott Strandberg.

det får bli ett plåster på såren för att jag misade Carl Einar Häckners Pusseldrömmar (gråter fortfarande blod vid blotta tanken på min dumhet)

oh well...i am single and gorgeous vem vill vara min fantastiska dejt?

Kommentarer
Postat av: Sin

Pick me, pick me! *hoppar upp och ner och viftar med hela armen* *le*

2008-01-10 @ 09:34:48
Postat av: Mats

I am married, old and pretty non-gorgeous. Pick someone else!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback