slumber electronica party...

jag kanske skulle...>>>

låter ju dösmysigt...förutom att jag skulle inte sova alls säkert, men vilken fantastisk idé...sova överparty med bar och frulle!!!!

en fantastisk idé för 10 år sen...synd att jag i e jag idag och inte iden var då när den passat bättre!

alla flörtsugna pilska små slynglar och slynor därute. ta kärestan i haden, knäpp ihop sovsäckarna och do it och berätta sen för mig hur fantastiskt det var...

jag vet fortfarande inte hur jag ska spendera kvällen... ska förmodligen möta upp Linnsan senare på nåt hak på Götgatsbacken (?) finns det trevlliga ställen där verkligen??? innan dess är det bara jag och stöket i skallen...

dagen idag har varit lite bråkig, men nu har jag skurat golv och städat toaletten så det känns snäppet bättre... saknar en promenad idag dock men det ser ruggigt ut och jag har ingen inspiration...jag få damsuga och städa och dränka blomjävlarna i vatten istället...

ah ambivalenta lördag...jag saknar något idag...suck dessa pusselbitar

Kommentarer
Postat av: Mad's

OMFG! Jag var på den där skiten förra året med samma mys-förhoppnigar som du.! DET VÄRSTA EVER! GÅ INTE DIT FÖR GUDS SKULL! Jag har knappt varit med om något värre! jag lovar! det är så de torterar fångarna på guantanamo utan tvekan! Gah så illa det var!

2008-02-09 @ 17:08:12
Postat av: anna

hey baby! vill ge dig en stor kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

Postat av: ronnie

mads berätta!!!!!

2008-02-09 @ 19:20:18
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Mad's

Ja urk! Förbaskade över-creddiga kostfackselever eller vad de nu än var för folk. Klubben för invärtes beundran var det i alla fall, och sånt klarar jag inte av!
Elektronisk "musik" var mer ljudkonst, jag mindes att en av hundra gångerna jag vaknade och var som mest förbannad var till: ljudet av isbitar i ett glas som skramlade runt + en motorsåg som hängde och pendlade och stötte i ett matallrör varje gång den pendlade i mitten + en förstärkare som gick på överspänning och kortslöt sigsjälv var 10:e sekund med en smäll. Inte musik i mina öron!
Detta kombinerat med någon form av modern dans/pandominteater som bara var otäck och någon form av ljuskonst som var ca 20st 200W lysrör som blinkade i olika kombinationer hela natten. Och golvet var hårt.
Frullen var god dock men efter en sån natt hade jag varit tacksam för en gammal strumpa att gnaga på. Och jag var nog mest tacksam för att komma därifrån. Så "konstnärernas" kommentarer till varandra att "du, jag gillade verkligen din den här installationen vid 03.47, shit vad man vaknade av den" ville jag bara köra ner i halsen på dem. Jäkla folk.

2008-02-10 @ 13:47:24
Postat av: ronnie

mads: låter som min upplevelse av ålandsbåt. var semlorna goda förresten...jag sörjer bittert att jag inte fick prova en såndär vegansemla...bjud mig på fika en annan dag..specialfika..du bor ju nära gunnarssons inte sant...jag kan berätta anekdoter och skojja om mig själv...

2008-02-11 @ 01:11:40
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Bragerachel

Interesting site. Worth the visit!

2009-06-02 @ 08:29:30
URL: http://bragerachel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback