Short update...

hängde med Carolicious Carovicious och hennes sydsvenska vänner på Katarina Bangata, spelade alfapet och drack frexnet...

jag tror inte ett enda ord fanns i svenska akademiens ordlista egentligen...men man får väl skylla sig själv när man går hårt ut och lägger DOMUS som första ord...då är det liksom upplagt till att acceptera alltf från franska termer, imperativformer på verb och hundnamn...

jag fattade inte först att spelet nog mer gåt ut på att provocera varandre än att hålla sig till reglerna, men once i got on the horse var det skitkul...

kom hem äckligt ehhh tidigt runt si sådär halv sex imorse men har i allfall fått välbehövd vila och sömn.

nu ska jag hoppa i dunjackan och galoppera bort till KGB och knega in lite deg...kom förbi och ät en blini och käka lite saltgurka vet ja!

kiss kiss bang bang sålänge mina lovelies och ha en sådär underbart vidrigt fantastisk söndag

Kommentarer
Postat av: candy

Nej! Spelet går ut på att lägga ord & vara bäst & hålla sig till reglerna, men det är bara för att jag är totalt insnöad på internetversionen betapet som jag säger det... fast jag hade bra gärna spelat en sån där version också där man har som ambition att göra allt tillåtet... =)

2008-02-17 @ 17:32:23
Postat av: johanna!

GRL! Nu tycker jag minsann att det är dags att du står fast vid ditt löfte och imponerar mig med dina drinkmixinskills! Onsdag? Det står en 50% smirnoffvodka och väntar på att få frottera sig med diverse andra vätskor i spännande kulörer. Håhå!

Postat av: ronnie

candy: DU HAR SÅ JÄVLA RÄTT!!!! finns alfapet i digital variant fast liksom irl och inte online...typ combo brädspel fast med en liten data-domare...om inte. ta patent på idéen för fan och rulla in lite cash!
johanna: meeeeh jag ska jobba hela hela hela hela onsdagen...först med telifonen och alla tuffa mediamänniskor och sen med flaskor och likörer...du får komma förbi KGB så kan jag mixa ihop nåt smarrigt åt dig ;9

2008-02-18 @ 18:17:59
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Jimmyklara

Greetings. This site is so full of information

2008-10-08 @ 12:58:41
URL: http://jimmyklara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback