Om inställning...

Det är bara en själv som egentligen är ytterst ansvarig för hur man mår eller hur... så om man mår kass får man skylla sig själv....

så denna underbara morgon när solen skiner och fåglarna kvittrar tänker jag säga att fuck dig stora stygga värld jag mår skitbra, tipp topp nu ska vi slåss...

jag har laddat väskan med massa frukt och treo och min mor skulle vara stolt över mig om hon visste att jag äntligen börjat ta de där förbannade vitamintillskotten som jag får i julklapp varje år....jag har tagit två stycken sammanlagt det här året och har väl en ranson sen 97 att beta av så nu kör vi!

har fullspäckat schema hela dagen så det är bara gasa hålla sig till planen och inte göra något fel så ska det nog gå... scary...

som sagt har ju två biobiljetter till en förhandsvisning ikväll men det känns inte så prio ett just nu...någon som vill ha dem????

jag ger gladeligen bort dem till först till kvarn...ni behöver nog bara uppge mitt namn i dörren i så fall inte ens hämta de fysiskt...så det vore ju lite synd om de bara gick till spillo sådär...

kram nu ska jag springa ut i solen och fylla mina lungor med frisk luft och energi!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback