med nästippen ovanför ytan...

har knapprat text som en jävla iller idag

har inte lika ont i knäna längre och varböldsåret på tummen har förvandlats till en skorpa som förhoppningsvis snart trillar av och slutar vara en  elak påminnelse om tappad kontroll och hysteriska flipfloppovers

snart kommer linnsan hem och då kanjag äntligen packa ihop och flytta mitt pick och pack, bygga bo och ingå ett hett och intensvit förhållande med min nya dator som borde ankomma inom en mycket snar framtid från staterna...kärlek

jag har skärpt mig idag på alla befintliga plan även om det har inkluderat lite armhävningsbattles med byggkillarna på fabriken varje timma...det är lättare att va brudig och gå ut och ta en powerwalk runt trekanten än att pumpa armhävningar i platåtofflor på fabriksgolvet tydligen...åtminstone mer socialt accepterat att va brudig än matscho...eller att va brudig matschobanan...

jag har ändå lite ont i magen

men nu ska jag skita i allt vad demonjävlar heter och ta en promenad till hornstull i sakta makoch titta på vattnet...sen ska jag sätta mig ner på häcken och hoppas att det finns en vettig bartender på Ego som kan ge mig en välsmakande trevlig afterwork badaboomcocktail

tjiff tjoff nu drar jag

Kommentarer
Postat av: Umma

Jag tror fasen du bor här i närheten av mig. De platser du brukar nämna då och då är min "blocks" hursom. Njut av kvällen nu!

Postat av: emma

var ligger Ego?

2008-02-05 @ 19:56:06
URL: http://www.dushi.blogg.se
Postat av: ronnie

umma: jag jobbar på färgfabriken i liljeholmen men flyttar snart till årsta..älskar söder och sliter sönder mina sulor mot kullerstenarna där rätt ofta...vill inget hellre än att bo i ett litet kyffe i stan
emma: ego är en restaurang på kammakargatan i vasastan...de hade gratis standup där ikväll så jag gick förbi och drack en halvgod drink...inget i jämförelse med bimbadgen på söder eller il tempo...suck bartenders med klass är fan omöjliga att lokalisera i den här stan...enda säkra kortet är typ gondolen =D

2008-02-05 @ 23:11:51
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: sofia

Jag har sett att den finns att köpa i vanliga matvaruaffärer...:)
Hoppas du hittade en vettig bartender ;)

2008-02-06 @ 08:00:17
URL: http://dagensmat.blogg.se
Postat av: Antonioalise

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

2009-10-19 @ 08:39:28
URL: http://antonioalise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback