jag glömde...

påminna er om att filmen G som i gemenskap gick på 4an typ fram tills nu...

image573

sorry...

Men vi har panikflyttat hela dan och Linnsan fick gasa järnet i lilla brumbrumbilen så att vi skulle hinna hem i tid mitt i alla flyttplaner...

Filmen G är nostalgi även om jag blev såld typ tio år försent...jag har ingen aning om hur stort den slog på åttiotalet vi hajpade den 97 istället. Då gick jag på Södra Latin, bodde i Bredäng och hängde på Kolingsborg varje helg. G var MIN film helt enkelt MIN. Jag och Soffipropp såg den säkert hundra gånger och bråkade om vem som var tuffast snyggast och hetast. Sofie envisades med att tycka att
Niels Jensen sm selade Jesper den spinkiga skåningen med ap-läbbiga stora seniga nävar was the shit och jag tyckte hon var knäpp och att han pratade konstigt. Jag å andra sidan var dödskär Sudden och Sofie tyckte å sin sida att jag var mongo när jag kunde välja mellan alla coola snyggingar i Reperbahn istället...Fast jag var benhård Sudden hade absolut sexigast röst, end of discussion. Det hela gick lite överstyr och tillssit gick det gamla videobandet med G sönder och vi fick nöja oss med att lyssna på låtarna på nån gammal vinylplatta och då var det liksom inte lika roligt längre...plus att jag tror att "hundarna brinner" saknades på den utgåvan...

Bortsett från idag då så var det nog nästan tio år sen jag såg den sist och Linnsan och hennes grymma lilla lillasyrra Tove har kastat soffkuddar på mig för att jag sjungit med högt, sagt alla repliker i föväg och skrattat så jag gråtit åt Magnus Uggla som bögen Kristoffer... Och massa cred ska alla grymma jävla statister ha, det var inte igår det spelades in en flm med så hängivna b-rollare ...om man vill kan man kolla på filmen och bara kolla på statiskidsen...det är nästan lika roligt. Bäst är tjejen med snea glasögon och toffs lite på sniskan mitt uppe på huvet i clownt-shirt på Kolingsborgs övervåning...eller bartendern som inte blandar drinkar utan bara vänder sig om och plockar upp dem som om det vore nåt jävla saftbålskalaslag som preppade de i bakgrunden...eller att sista scenen plötsligt förvandlas till en grease-ripoff och sångaren Alexander sjunger så det brakar men utan mikrofon...ahhh jag döör...

okej enough om G...synd om ni missade den pappskallar...det gjorde iallfall INTE jag...

nu ska jag återgå till skräckboken och koka mer thé!''

Imorgon flyttar vi sista lasset sen kan ni få komma hem till mig och fika i min fina soffa eller sova över i min 75 cm breda tältsäng! Linnsan pitschade den emineneta idéen at jag skulle skaffa en barnäng iochmed att jag är så liten...Linnsan ska få smisk! Okej att ger upp min sovplats mot min livsytas looks and quality men då sover jag fan hellre på golvet än att jag skaffar en "växa-säng" från ikea...

okej enough sa jag att det var nu!'

kraaaaam

Kommentarer
Postat av: Soffipropp

Jag såg också Filmen G såklart!!! Tyckte fortfarande skåningen va rätt het!!

2008-02-23 @ 21:27:14
Postat av: ronnie

slofliii: haha åh min älskade lilla darling slofli din lilla hynda... vi borde ha gjort den här dagen tillsammans...jag saknar dig! jag bor hos Linnsan nu! kommer du inte hit snart och inviger min 75-centimeters säng och kletar in mitt golv med cava och löjrom!

puss! i löve you babe!

Postat av: anna

tack gumman..

hur är allt med dig..hur mår du idag?
kram

2008-02-23 @ 21:55:42
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: majs

Jag såg filmen G. En del lampor sitter kvar, bara det är lite nostalgi. Kom någon fredag till Klubb G så får du se :)

2008-02-24 @ 15:11:51
URL: http://www.gaykvitter.se
Postat av: ronnie

sofie...

somenone is still going strong...

http://www.finest.se/imageGallery/gallery_popup.php?igid=258&pageNum=20

2008-02-24 @ 18:35:24
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback