hoppsan!

morgonen blev kväll och jag hann inte riktigt med...

trevlig eftermiddagspromenad nere i hamnen längs med de gamla tågspåren...såg en ful båt, en manifestation på ett fult liv...inte mitt dock någon annans...

mitt liv är vackert, om än något sötsliskigt...sötsliskigt kontra fiberrikt ungefär uppdelat på 25 % verses 75 %...

i afton ska jag utnyttja min 25 % kvot eller halva...12, 5 % blir det då...

sorry förlåt jag svamlar, ni fattar ingenting. men först ska jag promenera lite, bli lite kallsvettig om fötterna i mina fuskskinnsboots...men det är det värt när det är leopardfoder...jag vet att jag har leopardfodrade stövlar, ingen annan men det är lite skitsamma, ungefär som att ha ett par heta string mitt i vintern.

jag vet att jag vickar runt på ett hot ass, inte ni...who cares...i know, det räcker för mig!


okej cachacha och rené barbier here i come....

vad ska ni göra ikväll???? kom igen let me know jag e nyfiken!!!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

alltid lika sköna inlägg från dig haha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback