Detox på hög nivå...

image579

ännu en natt med frossa, paniksvettningar och sjögång

jag vaknar som på botten av ett klibbit hav med ett ryck och flyger upp och tänker SÄLJ SÄLJ SÄLJ...

så dedikerad är jag faktiskt inte till mitt jobb att jag uppskattar att det hemsöker mig på nätterna, men det som skrämmer mig är att jag kan gå från komplett djupsömn till klarvaken stridspilot på fyra nanosekunder. jag vill helt enklet inte ligga ner. fast kroppen som är sjuk och jävlig vill ju hemskt gärna.

jag tror jag medvetet eller halvt omedvetet har satt mig själv i nån form av kroppslig utrensning...det gör lite ont men tanken på att förgifta sig själv mer nu är lika avlägsen som en söndagspromenad till månen.

apropå en promenad...jag vill gå, gå gå gå men mina skor e fula och slitna och jag skäms lite för att ta de på mig nästan...sen är jag för svag för att stövla runt i stålklackarna, en ljummen vårdag med mer energi i ryggen visst. i dagsläget, otänkbart, jag hade behövt syrgas och pitstopp för ofta. den här hostan tar kol på mig och det är saccharin i all hostmedicin så snart törs jag inte ta den heller...livrädd för ballongmageeffekten och alla allergikramper, då hostar jag hellre ihjäl mig själv...

ikväll är det icitypopparty

behöver jag förklara mig närmare...neh just det...jag fortsätter att konsekvent missa allt jag planerat att göra den här veckan och fortsätter ägna mig åt full time recovery...

ha en bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: Lina

Varmt honungsvatten med några teskedar äppelcidervinäger i några gånger om dagen brukar funka för mig. Inget konstgjort skit i, även om det smakar lite illa...

2008-02-27 @ 10:15:27
Postat av: ronnie

i will try it!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback