Cirkusfrukost

buhuuu jag ska skriva pressreleaser hela dagen idag. Pressreleaser och Polisanmälan!

och det är kick off ute i Alby för cirkusåret 2008...

såååå trist juh! här hade man kunnat tillbringa morgonen med massa inspirerande nycirkus och bra nätverksminglande men ikke. här ska det grävas grävas grävas grävas och skrivas skrivas skrivas...

lite bitter är jag faktiskt.

bitter men ändå jävligt nöjd. jag kan alltid roa mig med att gnissla tänderna av välmående eller skrocka inombords genom att låta en undertext köra i bakhuvudet..."mig äger ingen"

för alla er som kanske inte har ett jota att göra idag

>>> NI SKA TILL FÖRORTEN GOD DAMNIT!!!!

kram så länge nu ska jag begrava mig i pappersarbete...ehhh eller digitala dokument snarare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback