Charlotte Perrellis "hemliga olycka" backstage

Under genrepet till Melodifestivalens fjärde deltävling.så ska Charlotte ha övat på nåt gångband innan hon skulle upp på scen och detta gångband ska ha fått kortslutning och börjat snurra jättesupermegasnabbt, varav Charlotte ska ha förolyckats och drattat av bandet med en jävla fart...

"jag stod där i mina jättehöga klackar och jag flög som en vante, mina ben var lika högt upp i luften som mitt huvud"

Jag är ledsen Charlotte men här hemma skrattade vi så vi kiknade åt den "hemliga olyckan", tanken på en vinglig gasell på ett gångband som snurrar lite för snabbt var minst sagt underhållande...

vad är en hemlig olycka egentligen, vad tänkte redigeraren? hur kan en olycka vara hemlig?

bla bla bla...

ikväll slavar jag på Mosebacke och imorgon på KGB...känns faktiskt jävligt bra att jag inte ska ut i helgen... för att sköta min hälsa på bästa sätt tjänar jag nog faktiskt på att knega istället för att drabbas av rastlöshet och springa ut och slå klackarna i taket nånstans i sista minuten...

men jag sörjer den uteblivna afterworken i Slå dig fri Emelies sällskap ikväll på Sacre Couere...det hade varit fint...om jag hade varit frisk alltså...

Kommentarer
Postat av: Tomasfilippa

I kinda like it. Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback