Bauer öppnar på Götgatspuckeln!

Gå dit och säg att ni var först med att va där jävla apor...

image583

Nu ska jag lägga mig i hängmattesängen och ha feber (aldrig har magnecylbrus smakat så gott, som vårens första iskalla körsbärsöl på Islands Brygge i köpenhamn....så gott var det)

Har flanerat på stan och vänt upp och ner och ut och in på bokrean...transportsträckan hem var lite marathonmarschen >>Hård! apropå böcker så är det nog den enda bra bok King skrivit, Marathonmarchen alltså.

Nu ska jag läsa en riktigt dammig och gammal utgåva av Dr Jekyll och Mr Hyde som jag hittade i Linnsans bokhylla...den är så dammig att jag nös av att ta fram den.


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag jobbar i bokhandel och bokrean är minst lika galen som julhysterin!! Jag är hjärndöd på kvällarna just nu. Tur det lugnar ner sig till veckan igen och att jag passar på att vila upp mig sen med en sthlmsweekend...
Köpte du nån bok då?

2008-02-28 @ 22:41:23
Postat av: ronnie

nope inget handlat bara trevligt umgänge och flanerande ;)

Postat av: Bredemolly

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2009-10-13 @ 14:29:47
URL: http://bredemolly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback