shake that rumpa...

Fina fina Joesefin Lindberg bjuder in till kalas igen och Rebellgala...jag har mer ont i häcken av att dansa eurotrashcirkusdans i högklackat än av den kickboxingträningen jag missade idag på grund av överstress i kombination med kabelbrand i tuben och december-regn...

kabelbrand förresten... vad fan är det. igår fans inte det ordet och idag är det på varje rödalinjenressenärs läppar. hela dagen har varit ett jävla tjat om kabelbrand. himlen rasar ner och världen går under när tuben inte funkar som den ska..vi är bra bortskämda va...vankas det lövhalka är det lika med krig. jag undrar hur stockholmaren tänkt bete sig när ryssen kommer och bombar hela stan, eller när klimathotet blir allvar och inlandsisen svämmar in över gamla stan och tar slottet och skeppsholmen och alla nybyggda clarion-hotell med sig. gnälla och ringa försäkrningskassan och fråga om de täcker kostnader för skavsårsplåster och bortsprängda lemmar och förfrusna tår...samma skit alltihop

man får vara taktisk och planera nu. inte tacka ja till lägenheter på nedre botten i bostadskön, de kan bokstavligen vara värda vatten innan man hunnit få ordentliga rynkor och gäddhäng på armarna...

ja ja

bra kväll iallafall. kabelbranden till trots. skrattade högt flera gånger under dagen, skaffade mig skoskav och känner alltså att jag lever lite mer idag än vad jag kände att jag levde igår.

det bor en människa i mig också som vill ut.

godnatt och titut.

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag känner bara för att credda dig en aning för dom klockrena kommentarer du ger till myanalife.blogg.se. Det är skönt att någon tar sig tid att skriva ärliga komentarer om vad som verkligen händer, istället för "ååhh, stackars dig gumman, måste vara jätte hemskt, tur att du kämpar mot friskheten iallafall,puss"

Postat av: ronnie

Du den där värmde som GULD! RENASTE GULD!



tack du rara!

2008-12-11 @ 11:06:36
URL: http://wasabilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback