på jakt i bostadsdjungeln...



jag blir nästan lite rörd när någon bemödat sig att klippa och klistra ut mitt huvud om det så slutar med att det hamnar på en chimpans med Glempan hängande på buken. uhhh bit i den förresten...inte hängbuk men att ha en så präktig buk att man kan ha nån hängande där....

hursomhelst, man känner sig lite ompysslad liksom. snipp snipp klipp klipp, som att få virtuell massage i hårbottnen, klistrat fixat med bildtext och allt...som jag gör på jobbet varje dag, kanske inte med lika fria händer, men med feta cash för mödan iallafall...

ja ja här är jag iallafall "på jakt i bostadsdjungeln och letar efter alternativa hem....", vad Glenn gör där har jag ingen aning om, han ville nog bara kramas...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback