SHOPPAT!

TVÅ par JEANS!!!! jag har köpt byxor!!!!!! jag har faktiskt hittat två par brallor för första gången på hundra år som jag vågar ha på mig utan att känna mig som en stekt grissida med rimmat fläsk!

SKOR! lågskor utan klack utan platå och utan att känna mig som en pygmédvärg nergrävd i asfalten!

duktiga roadkill! (klapp på axeln)

firade med middag på Texas longhorn med bästaste Bettan och company och en cykeltur i natten där jag bar huvudet så högt att Alice i underlandet på bumbibjörnssaft låg i lä. Jag såg över trädtopparna genom molnen.

har bara lite lite lite ont i magen men det är nog superpsykiskt så jag ska försöka motstå frestelsen av att dämpa med pilates och städmani.

Snottys imorgon!

kom dit och ät musselrisotto eller drick en Queen Hyena Roadkill edition.

jag känner mig snäll just nu. så snäll att jag faktiskt skulle kunna gå med på att kramas en och en halv sekund utan att vilja krypa ur skinnet och örfila upp dig för att jag gett bort för mycket dyrbart av mig själv.

sprider kärlek nu och jag tror mycket av den kommer av uppladningen v batterierna efter att ha träffat stella stardust i helgen.

tack tack tack tack tack.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Du är BÄST!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback