gryning...

lite småbakis när katten vaknade imorse...

har seriöst haft nackspärr nu i över en veckas tid.

har jag fått en inflammation? kan någon please snälla snälla mörda min nacke och rygg, jag är trött patt se ut som att jag går runt med en halv banan uppstoppad i röven...jag e inte uptight...de e liksom inte jag.

kaffe, cigg, mer kaffe buss jobbet och frukostdilemma igen sen jobba jobba jobba all those demons away

kärlek

jag e kär i gårdagen

fortfarande alltid 

för att den lovar en morgondag och ett futurum som är äkta och faktiskt kommer till mig på riktigt

no more bullshit

nu sk jag åka och älska med QuarkXpress hela dan

so long suckers

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag är kär i morgondagen

Postat av: ronnie

2008-08-15 @ 08:04:47
Postat av: ronnie

du har en väldans bra poäng där carro ;)

2008-08-15 @ 08:05:38
URL: http://www.wasabilicious.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback