bang bang!!!

he shot me down!

det snurrar i min skalle...

blöt och ganska slirig efter Nöjesguidens smygläsning igår HURRA!

om fem minuter sitter jag på cykeln på väg till jobbet över årstabron. samma cykel som jag hela natten drömt mardrömmar om att den fallit i bitar och isär ch tappat fler och fler delr längs med vägen tills den helt enkelt brakade samman helt kollapsade och inte fans mer...

tolka dröm någon?

sen drömde jag om en skitkonstig gammal flamma...coca carola-jonas som hade blivit pappa och försökte sätta på sig sin två-årige sons skor men bara fick plats med ena stor-tån...

tolka dröm någon?

lättare var det igår när jag helt enkelt drömde tt tidningen inte kom ut ordentligt

den fixar jag själv. jag blir stressad på jobbet =D

okej kickstart trippel espresso och en ingefärsgodis från asia-store!

hell yeah nu kör vi den här dagen också! kommer bli så himla bra. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback