äntligen söndag...

hurra jag överlevde helgen...

nästan

iallfall nästan

jisses amalia och tretton gröna gubbar vilket kalas det blev. bra folk, bra rom, bra stämning bra häng...det finns hopp för vinterhalvåret. det går tydligen fortfarande att kalasa inomhus.

att jag irrade runt på söder imorse och undrade vad i helvete som var fel och varför stan det var söndasstängd är en annan historia...jag kunde ingenstans i mitt förvirrade tillstånd fatta grejen med att inget var öppet utom kvantum och ica och där var jag shoppingsugen redo och klar att spendera pengar...

det är när man gör de där lite surrealistiska upptäckterna att man faktiskt befinner sig mitt i city klockan tio en söndagmorgon innan det enligt normen liksom är dags att befinna sig där man är.

så jag gick och katt-toalettade mig på Clarion Hotell istället och förvånades av att de hade så billigt och risigt toapapper...gjorde sig inte alls bra till den klassiska musiken i högtalarna och kakelplattor och marmor...

istället för att svimma av utmattningen efter en timmes irrande så pitstoppade jag på Film-Caféet på Folkungagatan i väntan på Mor och Ulf som tog med en trasig dotter på shopping i Sickla hela dagen.

jag kom hem med en rosa kamera...en rosa liksom...sen när vill jag ha en rosa kamera...måste varit ganska förvirrad fortfarande...

ja ja veckan är avklarad och jag är galet taggad på en ny!

upp med tuppen och galoppera till jobbet ska jag imorgon!

vad har ni haft för er???


Kommentarer
Postat av: Mikailagnete

Very interesting & professional site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback