Storstad möter inland, världen möter Östersund!

Här är jag tillsammans med 85 rödvinspimplande arty fartist from hela världen. Synd att David Lynch inte kommer...jag hade velat inspektera vad han plockar på sin frukosttallrik nere i buffén eller spanat in hans dyckesvanor i baren...du är vad du äter...du vill vara det du dricker...


image610

Igår byggde vi nästan klart utställningslokalen...under drivkraft av cashewnötter, choklad och rödvin...avslutade med en sen löjromstoast i lobbyn...

I eftermiddag är det pressvisning av utställningen sen ska jag hålla i ett mingel för artisterna så de kan möta pressen under sofistikerade och champangeinvolverade former...

ahh  nu måste jag springa...hotelfrukostmöte punkt NU!

Kommentarer
Postat av: Lina

Låter som att du har stressigt men kul!?! Hur har det gått med helgplanerna??

2008-04-01 @ 12:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback