bajsrelaterat midnattstips

Fransk pulverlöksoppa med psyliumfrön och cayennepeppar

Nu tänkte jag faktiskt komma med ett bra bajstips innan jag tittade in hos
fröken Fridén

Kul som alltid när man vet att det finns medbajsande systrar därute...

Hursomhaver...try it jag skojar inte och ni som vågar och prova, skriv gärna, ni är enna modiga jävlar för mitt bästa bajstips ser ut som snigelspårig fittspya med loppägg i. Men det värmer gott i magen och sätter garanterat fart på tarmmaskineriet.

Receptet är enkelt, rör ihop lite fransk pulverlöksoppa från typ blå band med en gäng psyliumfrön och massa massa cayennepeppar, häll på kokande vatten och kör sen en minut i micron. Voila! Resultat e lika med loppig fittspya a la Ronniemon. Sov gott och bajsa bra!

god natt


Kommentarer
Postat av: Ruby

mauahahhahha, vem annan kan skriva om bajstips! Jag dör! Imorgon ska vi åka kärlekstunnel du och jag!
Vad fint du skrivit om mig och Ang, jag började gråta som värsta lilla blötdjuret!
Du är finaste, finare än äkta rårörsocker från Cuba!
/R

2008-04-18 @ 10:40:40
Postat av: Plupp

Oj ja snart slutar mina movicol och om detta skulle fungera på mig vore det helt fantastiskt då de starkaste bulkmedlen inte gör det. Får se vad som sker. Kram / P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback