working nine to five

jag ringde min chef...

"du behöver inte komma idag, jag jobbar faktiskt hellre ensam än tillsammans med dig min sista dag...det hajjar du va, du gillar ju inte mig heller... eller vet du vad, jag ringer om jag behöver dig hejdå!"

ibland e jag bara så jävla cool...

han bräkte lite till svar... tror inte ens han lyckades stava till ett litet ord...

så nu slipper jag jobba med den lilla valrossen min sista dag på jobbet...

ikväll ska jag jobba som bartender på nåns privat fest ute på sommarhuset...tjipp tjipp gratis drinkar och champange till ronnie roadkill!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Modigt! Och gött att du slipper det där jäkla krypet sista dagen!
Men...vad händer sen då? Vad är plan b?

Postat av: Saidronja

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2008-09-19 @ 09:24:24
URL: http://saidronja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback