vad tror ni......

fick jag cykla hem igår eller...???

va va va??? helt ärligt vad tror ni? gick jag till Langebro och hoppade på cykeln i nerförsbacken och rullade hem sista biten...eller marathon gick jag hem hela vägen i träskor klockan tre på natten...

jag säger bara att jag var hemma halv fyra

UTAN NYCKLAR!

minns mycket väl att jag låste cafét men nyklarna var helt eneklet bara inte där de skulle vara...

dilemma

cykla hela vägen tillbaka och leta klockan fyra på morgonen trots än att jag skulle upp och öppna bara några timmar senare eller gå och lägga mig och hoppas att de var på nåt bra ställle och att jag skulle hitta de dan därpå...

jag var så trött så jag tog mig bara till närmaste seveneleven fick fatt i en kille med wapp på mobilen som hittade numret till sjuelvan som ligger på motsatt sida av gatan från cafét...med de svarade inte...upptaget...så jag sket i det och gick och la mig tillssit vid halv fem

nu e jag på jobbet

nyklarna är återfunna

jag tänker inte säga var de var

Kommentarer
Postat av: anna

men gumman då *kramar*
jag har inte druckt kaffet än..kändes inte rätt utan dig.
kram

Postat av: Lina

Vikket flyt att nycklarna fanns kvar!!

2007-09-27 @ 14:28:20
URL: http://linalissida.spaces.live.com/
Postat av: Vegardelizabeth

Great idea make it site. Thank you.

2008-10-15 @ 12:14:20
URL: http://vegardelizabeth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback