Snart e jag online när jag skiter

gårdagen blev mycket lyckad trots allt

lasse4president kom och plockade upp mig på Bang & Jensen och vi gick på lite cruising i Istedgades second hand butiker  I röda korsets second prylavdelning hittade jag en våg.... var tvungen att väga mig såklart trots att jag vet att jag inte borde. Lasse hittade mig på vågen med skor och allt och när han såg vad den visade sa han bara

"låt oss gå och dricka en öl nu ronnie"

så vi gick rakt över gatan till bästa Bodegan på hela Istedgade och slog oss ner i baren. jag drack en ynka classic och Lasse drack två.

vi blev skitfulla

sen fixade Lasse snordyrt rödvin och speltkex och vi cyklade hem till mig drack oss ännu mer salongsberusade och däckade i varisn soffa innan klockan äns hunnit bli åtta

minns att jag babbalde nåt om "lasse bär mig i säng snälla" och sen vaknade jag igen klockan tre på natten och var tvungen att gå ut och gå för att få tyst på Anorexia

somnade igen, vaknade klockan åtta nu i morse och kafe och fikahora som jag är...

nu sitter jag på Kungens Nytorv i solen som STEEEEEKEEERRRRR, (shit hela köpenhamn e fan trådlöst, snart är jag online när jag bajsar) det är varmt varmt varmt och jag har startat dagen bra med en redig rågbrödsruffel och en caffe latte på soyamjölk med hasselnötssmak och två dubbla espresso.

så nu sitter jag här på Kong Petit! Turisterna dricker champange och gin och tonic och jag knarkar kaffe

image403
(bilden tagen från kong petits hemsida)

slå den ni om ni kan!

nu orkar jag inte skriva mer för jag har skitont i huvet efter allt rödvin igår som sköljdes ner med amaretto...shit tror jag har fått nog av amaretto på ett tag faktiskt...

och sen ser jag knappt skärmjäveln i den gassande solen...

Kommentarer
Postat av: Caroline

I Malmö stadsbibliotek, det stora vackra glashuset i parken så kan man faktiskt surfa samtidigt som man kissar eller skiter. Jag vet för jag testat!
kram C

2007-09-14 @ 16:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback