sista dan på jobbet

imorgon är det min sista dag på jobbet och jag har lite separationsångest...

inte mycket men lite...

min ångest ligger mest i attjag ska skiljas, skiljas inte från mina kollegor och inte från arbetsplatsen i sig utan från den här fantastiska apparaten...

image443

buhuuu min darlign älskade espressomaskin...

vem ska nu förse mig med svart sörjigt flytande laxermedel
vem ska hålla mina tarmar igång
vem ska få mig upp ur sängen på morgonen

mitt liv står inför en drastisk förändrin
vanor ska brytas
nya mönster ska skapas

och Mr Lamarocco är inte med i bilden

Kommentarer
Postat av: anna

min älskade lilla ronnie - kom hit och sitt med mig under den röda filten och drick blåbärste..så går vi till systemet imorrn o köpte tequila rose...efter äggmackafrukost.
puss

Postat av: Karin

åh La Marzocco! Bästa maskinen! Längtar inte efter den dagen jag inte får nyttja en sådan längre.. det är en sådan fröjd!

2007-10-02 @ 00:06:00
URL: http://jutta.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback