Randome Raggningsrepliker

ibland är danskarna bara för härliga...

jag står på trappan och röker min cafécreme cigarill när en kille som sitter på uteserveringen utanför fönstret där jag siter och bloggar kommer fram och frågar

snygg kille: "spiller du entlig bass i bandet My chemical Romance...

jag: nej, jag kan en gang ikke spille bas så det er nok ikke mig, jeg er cirkusartist og de har ju lavet en cirkusvideo till sitt senaste album så måske var det i lidt taet på...

snygg kille "okej, vi satt lige og disskuterede om det var dig så jeg taenkte at jag ville komme op og sprörge så vi kunde få det afklaret"

sen gick han och satte sig igen, jag släcker min cigarr och går in och googlar på my chemical romance

HELA BANDET BESTÅR JU FÖR FAN AV BARA KILLAR!!!!!

vad menar han+ är han helt jävla dum eller?

Kommentarer
Postat av: Dashy

Hehe, tack tyvärr är det inte jag som ska ta åt mig äran(i wish). Det är en svensk konstnär som heter Casandra Rhodin (cassandrarhodin.se)som illustrerat. Jag älskar hennes konst och lät några av verken att ta plats på min blogg. Kul att du gillade det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback