nicole richie och mera hyckleri...

helt ærligt igen...

hur många føljde inte slaviskt nøjespressens senaste bilder på Brittan som bara blev fetare och fetare och tillslut gravid, galen, psykotiskt, knarkig, gravid igen och sen ænnu mer psykotisk rakade av sig håret...gjorde come back, och trots två tre års av førsøk till desperat bantning fortfarande var fet

var ni inte lika många som med skræckblandad førtjusning føljde då lite halvknubbiga Paris Hiltons vapendragare till halvkændis Nicole Richie som bara blev smalare och smalare och smalare och tillsist jætte jættesmal...oj så smal att hon kallades sjuk faktiskt. Brittan och Nicole gjorde samma resa åt två olika håll...båda mådde sækert lika dåligt, fruktansvært dåligt men det yttrade sig på två helt olika sætt

Brittan blev TJOCK!

Nicole blev snygg..oj følåt jag menade førståss smal eller vænta sa ni inte sjuk? jag hænger inte med...

Nu ær Nicole gravid och alla andas ut

bloggværlden skriver

"...puh vilken lættnad, hon børjar se normaaaaaal ut igen, guuuuud så skønt."

Skønt før vem då?...hela grejen med Nicole ær ju hennes minimala kroppshydda som vi alla fascinerats øver...hur fan gør hon, vad æter hon vad æter hon inte...om hon kan så borde ju jag ockås eller vænta nej hon knarkar sækert eller...

Hur många av er dær ute vågar erkænna att ni tænkt tanken...hur sjuttsingen loosade nicole richie sina hæstlår? jag vill också!!!!

Jag tycker det ær skittråkigt att hon ær gravid...vilket benrangelskeltt ska nu vara min førebild? Amy Winehouse? Keira Kneightly? Fan kom igen kændisaran ni svælter inte tillræckligt mycket, utan er orkar jag inte mer, jag behøver någon att se upp till annars blir jag fet...eller?

nej. vad jag menar ær...hur många gives egentligen a fucking shit about nicole nu nær hon e gravid. hon blir ju lika tråkig nu som alla andra mammor. kom igen har ni inga mammakompisar sjælva. hur många av era mammapolare ær lika roliga att hænga med fortfarande nu som innan de blev mammor?

(parantes...jag har en...hon vet vem hon ær...slut på parantes)

nicole is out! det enda vi kanske orkar læsa om och kommer va lite nyfikna på ær om hon lyckas loosa sin babyweight eller inte...med skræckblandad førtjusning kommer vi igen antingen avundas hennes otroliga førmåga att bli smal igen eller kanske andas ut, pusta ut lite om hon håller sig normalviktig...puhaaaaaa hon var mænsklig hon med och ingen rymdvarelse trots allt...

..ehhh...har nån hørt om Amy førresten...? vem fan e nicole richie?

Kommentarer
Postat av: Heidi

Lika bra det kanske, att Nicole blev gravid. Nu slipper jag köpa tidningarna med bilder på henne och slösa min tid på just tankar som "vad äter hon?" "hur gör hon?" etc.
...tråkigt.

2007-09-27 @ 11:17:21
Postat av: ronnie

eller hur där ser du...vam tusan bryr sig nu...

Postat av: Sofia

I loooooooooooooove Amy Winehouse!

2007-09-27 @ 22:18:37
URL: http://sofiaisobel.blogg.se
Postat av: Aboutreaper

love the web site lots of luck love to see more poems

2008-02-18 @ 08:33:12
URL: http://aboutreaper.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback