my life is brilliant

sitter med en svart kaffe på Månefiskaren i christiania i mina nya rocknroll skor som jag hittade i klædcontainern hær på stæden. de e lite før små men så jævla snygga att jag kommer ha de på mig tills jag dør...

igår åkte jag motorcykel till jobbet i mina stilettohihheels som jag slitit av klacken på før tredje gången den hær sæsongen...skomakaren på hørnet borde børja ge mig rabatt...jag e hans trognaste stamkund

sen kækade vi middag på resturan lé lé, jag fick en gigantisk skål musslor med pirri pirri chilifrukter och koksmjølksås...en gigantisk cocktail till dersert!

nalle och angielicious anlænde eftermiddagkvæll i søndags...jag ælskar dem!

vi tømde tre flaskor bubbel illa kvickt, två rosa en tysk från Aldi maket...sen provade vi alla drinkar dolce vitas bar...åt takeaway dinner ute i regnet på amagerbrogatan och avslutade kvællen med ett par gin and tonics och malibou on the rocks på marcells bodega dær man fortfarande får røka inomhus...anarki rocks!!!!

børjade dagen med en cappucino på ingolfs café och grundade sen lite hårdare med amaretto och sweet orangejuice...its a killer cocktail i promise och receptet står på flaskan ! BRA!

jag har fortfarande inte fått min bloody mary...

men jag ær den lyckligaste lilla skitungen påjorden just nu så det gør inget...

hur mår ni???

 


Kommentarer
Postat av: Nadja

Japp jag tycker om starkt och jag gillar tomatjuice oxå =)) vart i Danmark jobbar/bor du ?

Postat av: Nadja

Förresten du som verkar ha koll på alkohol och vad som är gott osv, har du ett bra recept på bål? Ska ju ha fest på lördag och vill ha ngt att bjuda på ;)

2007-09-04 @ 15:24:14
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Maggan

Jodå här mås det ok. Men vädret suger... =(
På torsdag ska jag ut på böljan den blå o festa bort hjärnan till en massa bra hårdrock. \\m// När flyttar du hem för gott?
Kram/M

2007-09-04 @ 15:31:24
Postat av: starfruit

hej..gillar din blogg, trots att det du skriver om inte alltid är så kul. hoppas att ingolf försvinner ur ditt liv snart! å gud vad jag blir sugen på att flytta till köpenhamn...

2007-09-04 @ 15:52:59
URL: http://starfruit.blogs.se
Postat av: starfruit

skrev min adress fel ovan, så här ska det se ut!!

2007-09-04 @ 16:54:18
URL: http://starfuitbaby.blogs.se
Postat av: anna

mmm sounds sweet..jag flyttar gärna ihop med dig i en sådan lya babe!
jag heter Pyttis på Helgon.
kramar!

2007-09-04 @ 16:54:28
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: ronnie

tack starfruit!!!! =)

2007-09-06 @ 16:45:14
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback