moahhahahaha

what goes around comes around

idag har jag varit småaktigt och tjallat på min æckliga snuskgubbe till chef...bara sådær i førbifarten som man gør hær på vår arbetsplats.

man sæger aldrig saker dirket till varandra utan man gnæller på omvægar, skapar dålig stæmning och ser till så att folk tillslsut e så paranoida att de sæger upp sig...

hittills ær vi tre den hær månaden.

jag ska nog hænga ut min arbetsplats så snart jag slutat dont worry, tills dess anvænder jagh mig av deras egna ovannæmnda medicin...den ær faktiskt också trætt effektiv... men hade det varit en anna værld en anna tid en annan dimension dær jag respekterade min omgivning hade jag aldrig betett mig på det sættet.

att gå bakom ryggen på folk ær inte min grej...dels før att det ær moraliskt fel och fegt men mest før att jag ælskar konfrontationer och att sæga min mening rakt upp i huvet på folk.


well well


under solen intet nytt


jag jobbar hela helgen men har lyckats få ledigt søndag


værldens bæsta Ruby Redneck Big Ass Barbeque Rebecka kommer hit på lørdag kvæll och då tænkte jag visa henne hur man vælter runt på stan på danska...


Kommentarer
Postat av: Annah

Haha jag har faktiskt inte en aning om när han skrev den. Vet att den kom ut på svenska nu iår eller slutet på förra året. Vet icke alls, bara att den är j*vligt bra :D

Postat av: Plupp

jag gillar din blogg skarpt. ska vi länka med varann?

2007-09-22 @ 21:45:42
URL: http://metrobloggen.se/plupp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback