mer søndag...

efter en tur med bakisdemoner, pacmanspelande med datorn på magen i soffan hemma på Fussingsvejvar jag bara tvungen att få komma ivæg och spatta av mig igen...

jag och Nils tog en promenad, køpte ett soffabord før en tia av några hustlerkids som stod och krængde grovsopor nere i de dodgy kvarteren på Amager och jag slæpade bordet hela vægen hem på magen.

Nils var dagens hjælte och fixade en hel burk jalapenosar på burk...extra starka!!!! jag hade aldrig klarat av att handla den sjælv...stått och vændit ch vridit, luslæst ettiketter, ræknat kilojoule, jæmført priseroch chilihalt i procent, sækert børjat grina och tvångsmæssigt upprepat samma procedur i alla grønsaksbutiker på hela Amagerbrogatan och ændå inte lyckats få med mig någon burk hem...nu kom jag lindrigt undan. var tvungen att stjæla en champinjon och stoppa i fickan som vanligt i førsta butiken men klarade motstå tvångstanken att gøra samma sak i den næsta...

så vi gick hem, med jalapensoasar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback