Klamydiamejl på Facebook

Facebook e fantastiskt!

Om man har haft oskyddat sex och inte råkar ha personens telefonnummer i fråga så kan man hitta dem på Facebook!

man behöver inte ens bli kompis med dem, man kan skicka snuskiga klamydiamejl till de iallfall!

skitsmart, as-praktiskt och helt underbart.

Facebook borde få spons från RFSL, eller massa varuprover med gratis kondomer! Med Facebook kan vi stoppa framfarten av sexuellt överförbara sjukdomar i Sverige. Hurra!

Eller så kan man skriva så här i sin blogg istället!

Jag var så bakis idag att jag försov mig till mitt appointment hos Klamydiadoktorn. Så kan alla som känner sig träffade ila iväg och beställa en tid.

smutsiga slemmiga könskramar till er allihopa


Kommentarer
Postat av: Lina

Ha,ha! Du är underbar! :)

2007-09-28 @ 20:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback