jævla hyckleri

ahhh jag blir galen...

sitter och surfar runt och læser lite bloggar om Britneys comeback.

Brittans uttalande om sit framtrædande skal ju ha lydit något i stil med

"oh no i looked like a fat cow"

bloggværlden rasar...nej brittney spears ær inte tjock...inte alls, hon ær så fin så fin så...oj oj stackars alla tonåringar som får anorexi nu och børjar banta før att brittan kallas før knubbis..

VADÅ! VA JAG HAJJAR INTE ÆR NI BLINDA????

bruden ser ju før jævlig ut! jag ælskar britney, hon e grym och galen och allt det dær man ska vara men inte fan ser hon sund och fræsch ut. hon ær plufsig, øverviktigt och sliten...man kan tydligt se att hennes senaste år med massa sprit knark och skræpmat har satt sig i fettdepåerna och att hon saggat sunkat ner sig...kalla det vad fan ni vill...men inte 17 ser hon ut som om hon studsat runt på gymmet de senaste sex månaderna iallafall...

så ja hon ær FET! motsatsen till sund och fræsch.. tjcok whatever!

VARFØR FÅR MAN INTE SÆGA DET HØGT! ALLA KAN JU SE DET!!!!

ELLER?

snælla søta rara ni før inte ær det væl bara jag som tycker hon uttalat sig helt rætt

ja Brittney Spears du såg ut som en fet ko...du såg det, jag såg det...vi två ær eniga...varfør førnekar resten av værlden något så fruktansvært obvious in your face...

jag fattar inte....

kan någon førklara eller upplysa mig hær...

Kommentarer
Postat av: Sinnica

Jag är också tjock, dock visar jag mig inte i små korta toppar och hotpants....
Har du något imot människor som är överviktiga eller är det bara Brittan som får sig en släng av sånt där?

2007-09-25 @ 16:20:06
Postat av: ronnie

jag har absolut ingenting i hela værlden emot tjocka mænniskor...
min anorexia dæremot ær livrædd før tjcoka mænnsikor och hanterar oftast tjocka mænniskor genoma tt spy galla øver dem..., riktiga jag ælskar nog alla lika mycket oavsett hur de ser ut
men det jag menar med mitt inlægg ær ju att folk hycklar och sæger att neeeej britney ær inte alls fet...fast de hon juh...och det ær det ju varken bu eller bæ om, det ær bara ett faktum! britney spears ær inte lika deffad och smal och pinnig som i sin ungdoms dagar. varfør hyckla om det? hon mår dåligt och hon har blivit tjock ...
gwen stefani och kylie minouge mår bra och det syns på dem før de ær inte tjcoka
det ær bara det, helt uppenbart ingening annat...

Postat av: farelyne

Svar: Men det är inte det, jag vill inte vara överviktig! Det jag tycker är sjukt är att man MÅSTE vara mager för att få vara modell (visst det finns undantag,men jag menar supermodeller) och en PLUS modell är oftast en person som ser ut som tex mig, en helt normal människa som går runt i storlek 36.

2007-09-25 @ 17:24:50
URL: http://farelyne.blogg.se
Postat av: Sinnica

Okej, men jag menar Brittan e nog inte mer än en 36-38:a, och att det skulle vara FET är för mig helt fel.
Det enda man faktiskt kan säga är att javisst är hon långt ifrån sin rutmage tid men bara för att hon inte är lika smal är hon ju inte fet för det.
Gwen är ett bra exempel på en tjej som på No Doubt tiden var iaf en 36:a eller 38:a och stod på scen i en kort gul topp (i jag tror det var Don´t speak videon). Det var ju först när hon gjorde solokarriär som hon riktigt loosade vikt. Vi har olika uppfattning på vad "smal" är tror jag. Jag kan tycka att Gwen och Kyle varit lite väl små vissa perioder. Men det gör dom inte mindre vackra.
Och som du säger, dom man älskar ser man ju inte med sånna ögon. Jag har vänner som väger allt från 45-95 kg. Flickor som alla är lika vackra i mina ögon. =)

2007-09-25 @ 20:00:00
Postat av: anna

fast jag undrar hur du kan skriva så här om brittan och sen att jag ser fantastisk ut raring??
För jag tror att jag och britney är ungefär samma size..förutom att jag är plufsigare och lösare i hullet..
kram

2007-09-25 @ 20:24:39
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: ronnie

farelyne: modeller är klädhängare och det finns en poäng med att de ska va så magra som möjligt, kläderna ser snyggare ut på pinnar...varför vi tycker det vetjag inte men så är det uppenbarligen...
Sinnica: Brittan är nog mer än 40a än en 36a men skitsamma om jag klämde ner mig i ett par babyshorts och söp hela natten så att jag v ar helt uppsvälld av bakisansamlingar i kroppen next day skulle jag också se äcklig ut på scen
anna: du ser fantastisk ut...sen om du är storlek zero eller 38 e skitsamma. jag har samma poäng här. du är vacker för att du är cool. för att du har något djuraktigt, levande, superenergiskt galet kreativt i dig som bara strålar....vissa människor har det bara. youre one of them...och anorketiker har det definitivt ikke. de ser ut som vandrande spöken med tomma blickar..du ser ut som en vild lokatt. fokuserad, på vakt men samtidigt lite lurig. sen vad dina mått i förhållande till brittan är är ju helt likgiltigt. brittan är nerknarkad, deprimerad psykiskt instabil och allmänt trött...hon kan inte jämföra sig med dig fattar du väl!!!!!

2007-09-26 @ 11:11:07
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se
Postat av: Annika

Ja, hon såg förjäääävligt ut.
Nej, hon var inte smal. Hon var INTE en 36:a, inte en 38:a, förmodligen inte ens en 40:a.
Spelar det någon roll?
Nej. Naturligtvis inte. Men det är bara löjligt att hyckla, jag håller med dig.
Det som spelar någon roll är att hon är en tragisk människa som borde låsas in och få hjälp, inte visas upp som en lustig, nerdrogad, överviktig apa som vi kan skratta åt och peka finger.

2007-09-26 @ 15:57:29
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: ronnie

annika!!!
tack æntligen någon som fattat hela grejen!!!

2007-09-26 @ 18:10:21
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback