Jag vill ha....!!!!

blommig falukorv till lunch....mamma...nåt annat vill jag inte ha....

jag hatar potatis och fisken och spenaten och plættarna med lingonsylt....

Nej men ærligt talat apropå længtans lustar...

jag snubblade av misstag in på den hær bloggen
www.donnasandra.blogg.se och blev lite ønskelistinspirerad nær jag hittade bilden nedan ...jag fick ju næstan inga fødelsedagspresenter i år ...trots æn att jag fyllde 25...(surar fortfarande)

såååå....Ær det inte dags att børja skriva ønskelistor till julafton snart... va, eller ær det bara jag???det ær ju redan skitkallt ute och jag hjar før længe sen gett upp den dæt tanken på ett sensommardopp. jag vet inte hur kul ni har det dær uppe i norden (jag ær ju på kontineneten) men hær ær det fanimeg KALLT! VINTER!!!!

HURSOMHAVER KÆRA JULTOMTEN!

image414

jag vill ha ett skitstort oversized halsband
en skitstor oversized væska
skitstora vinterboots (inte moonboots dock)
en skitstor vinterjacka eller en jævla overall før jag vægrar frysa mer i vinter och med en skitstro væska kan man bæra runt massa extra klæder och i en skitstor jacka behøver man kanske inte trehunfdra extratjcoka stickade trøjor så att ens skitsotra fina halsband syns och inte gømms under tretton stickade kragar och polos...

making a a statement!!!

Kommentarer
Postat av: Sinnica

GALET coola halsband alltså!!

2007-09-22 @ 14:33:12
Postat av: Kajsa

GIMME allihopa! :D Jag fick just en halsbandspsykos här...

Postat av: Tina

MMM, känns som om jag skulle kunna skriva en riktigt lång önskelista i år... först och främst en laptop!
Förresten så länkade jag till dig på min blogg! Kram!

2007-09-22 @ 18:56:14
URL: http://lunenoire.blogg.se
Postat av: Plupp

jag fick inte heller något 25- årskalas, jävla mamma.

2007-09-22 @ 21:35:28
URL: http://metrobloggen.se/plupp
Postat av: Mystery

Varfør skriver du på svensk med æ og ø?!?! Ble så nyfiken!! Er du egentlig norsk?

2007-09-23 @ 15:12:59
URL: http://hamsterfashion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback