jag skulle kunna göra mig så sjukt opopulär

vilken tur att jag inte e full tänker jag ibland...

som en kontrast till

image397

facebook e farligt

jag får sån lust att hänga ut folk... alla möjliga...

speciellt gamla klasskamrater

fast ni skulle älska mig mycket mer då? jag är kluven...vem ska jag va lojal mot...de stackare som intet ont anande faktiskt accepterat mig som vän på facebook eller er

men tänk såhär om jag skulle göra ett bildkollage av alla mina gamla klasskompisar från Enskilda Gymnasiet så skulle det se ut ungefär såhär i ord översatta till bilder i era hjärnor

segelbåt segelbåt segelbåt rivieran champange limousine solbränna hög hakföring blondin blondin blondin tjockisen som fortfarande är fet mer champange kostym kostym kostym vattenskidor staropramenöl solglasögon solglasögon solglasögon ännu högre hakföring svensexa med mer champange i limousine brett leende brett leende fet blondin full blondin förnedrad blondin dude släppkassaskåpetkille stockholms skärgård solkeps och mer segelbåt

osv...

jag tror ni hajjar konceptet

jag vetinte hörrni

jag kan skriva ihjäl vem jag vill, och det vet ni...

nu har jag ont i röven igen av barstolen och jag pallar inte dricka upp vinet än mindre äta upp croissanten...så nu går jag hem, klappar ihop datorn och röker en cigarill medan jag sakta cyklar hem över Langebro.

dagens bubblare var iallfall att jag hittade Fredrik Haag på facebook, han e forftafarande snäll, han e faktiskt så snäll att han ska få tillbaka sin AIK-tröja!

kram på dig Fredrik och alla andra fina människor därute, nu ska tigern hem och sona sian synder hemma i tevesoffan...

Kommentarer
Postat av: Snubben

Men.... man ger väl inte tillbaka en AIK tröja?!

Postat av: Trondmarlin

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2008-08-28 @ 11:59:19
URL: http://trondmarlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback