jaaaaaaaaaa!!!!

nu utmanar jag mig sjælv...istællet før att skriva usch nu måste jag cykla hem stackars mig så skriver jag æntligen e jag færdig på jobbet och har tre jævla dagars ledighet att se fram emot!!!

fan va bra jag var nu!

om jag bara varit lite lite modigare nu

bara lite

men jag e modigare æn modigast egentligen

modigare æn er allihopa och framførallt modigare æn min chef...

som inte vågar ringa, utan skickar sms....

fatta att han skickade ett sms med besked om min uppsægning...

hur krældjursbeslæktad ær man inte då som varelse? jag bara undrar...jag bara undrar...

sparkad via mobilen, sparkad nær jag redan sagt upp mig, jag ær kickad via sms, kickad av min chef som jag lært upp. its a mans world and we all know it.

the story goes this way. som tjej jobbar man før slavløn och sliter røven av sig dag efter dag...jobbar 260 timmar på en månad mitt i sommarsæsongen nær alla andra har ledigt...nær man sen ber om en endaste dags extra ledigt så blir man backstabbad, talad om bakom ryggen

...den dær annika hon verkar lite vek, vad vill hon egentligen med det hær jobbet om hon ska va ledig hela tiden

DEN DÆR ANNIKA JA

hon som kommer på størt nær någons barn ær sjukt
hon som stædar maniskt hela dagarna
hon som tar allas vakter nær de vill ha ledigt
hon som jobbar røven ur byxorna och sliter som ett djur før en minimiløn men ær før dum i huvet før att be om øk
hon som sæger upp sig muntligt før att inte søtta någon i skiten

HENNE SPARKAR MAN VIA SMS...

eller så hær gick det till jag får ett smsm dær det står att jag ska komma in på min lediga dag før att det ær viktigt

det kan inte jag svarar jag då, jag ær ledig, om det ær viktigt kan du ringa!!!!

nej du ska komma in personligen imorgon førmiddag, jag kan inte ta det på telefon

då ringde jag

då var han inte lika kaxig længre...lyckades klæmma det ur sig

ynkrygg

Kommentarer
Postat av: Anonym


usch fy och blä vilket litet kräk..
du förtjänar ett riktigt bra jobb med bra lön och tusentals förmåner (gratis amaretto och kaffe kanske skulle smaka?)
tänk om man kunde ha turen att hitta ett jobb där man hade liksom, roligt!
Ta hand om dig det är såååå många som bryr sig om dig...men det vet du :)

Postat av: Sofia

Fan vilket kräk!! Men han inser nog snart vilken förlust det blir för honom!

2007-09-14 @ 13:14:40
URL: http://sofiaisobel.blogg.se
Postat av: ronnie

tack för support
han är ett kräk och jag ska nog komma på ett bra sätt att tala om det för honom också

2007-09-14 @ 13:25:06
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback