i am getting greedy...

jag tycker ni ska boosta mitt sjælvførtroende och lænka till mig på era bloggar ni som har...ni vet så dær fint i era høger eller vænsterspalter dær ni har alla era coola bloggkompisar...jag vill va en av dem...

i fucking deserve it! jag har fått mersmak, jag ær girig, jag fick ett lillfinger nu vill jag ha hela handen och sen armen och benen och korpus pilates solarplexus ja hela skiten...jag vill æta upp er!!! sen ska jag døpa om min blogg till fetare och argare eller greedylicious...

katrin shulman gråter blod før att hon e trea på bloggtopplistan, jag tror hon har bantat bort sina læsare ikapp med sina lår...

ingen blir smart av att rækna kalorier (look whos talking)

ingen orkar læsa om någon som blivit korkad av att rækna kalorier...

så kom igen, ge mig en egoboost...visa att ni tror på mig var inte blyga, før idag ær jag levande igen och hoppas fan på att jag orkar hålla fast vid det nu ett lite længre tag...

kram och tack på førhand alla søta mænniskor dærute och var før guds skull inte blyga med att posta era kommentarer hær på bloggen! jag læser era mejl, sjælvklart ochjag lovar att ta mig tid att svara så fort jag inte jobbar hela dan och får sitta och sørpla cappucino på ingolfs istællet!!!

tills dess så kan vi væl hænga hær...okej...

kiss kiss bang bang alla pirater dær ute!

och kom ihåg

länka nu!!!!!

alla lænkkandidater får gratis cappucinos på ingolfs kaffebar på søndag morgon med mig och BiG  Ass Barbeque Rebecka aka Ruby Red!!!!

Kommentarer
Postat av: Snubben

Consider it done! Jag plockade bort Katrin's länk till förmån för din.
Glöm inte att ha solglasögonen på dig idag, för det är är jobbigt att gå omkring och kisa sig igenom stjärnglansen en hel dag.
:)

Postat av: ronnie

snubben....VET DU VAAAAA....youre my WEBHERO!!!!!!

2007-09-21 @ 10:59:56
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Snubben

*Fnihiss*

2007-09-21 @ 15:48:21
URL: http://snubben.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback