Fucking Cokeheads...

jag ser det snöar jag ser det snöar det va väl roligt HURRA!nu e det party nu e det party som vi har önskat HURRA!!!!

Nu har jag sett nog av köpenhamn....nu har jag sett det sista jag behöver se...

jag stod och sålde VATTEN igår på en jävla cokeheadfest till massa vidriga bimboblondes som hade julafton med pudersnö.

jag hade gjort mig bäst i en jävla snögubbeoutfit eller tomteluva för mer vit vit jävla snöstorm till födelsedagsfest har jag fan inte vairt med om.

klockan tolv gav jag upp då fick jag slåss för mitt liv i baren och hade duckat och vejt för åtskilliga vinglas som kom flygande genom luften när värdinnan sa stopp och slutade dela ut gratis vin. Då blev gästerna som svullat gratis trerätters bestående av salthavsfisk och grillade tigerräkor och salladsbuffé i världklass tillberedd av stjärnkockar galna för att de inte fick suppa och äta på hennes räkning mer och vinglasen yrde som fint silverglitter mellan borden. Brudarna var speedade och pojkvännerna tyglade dem så gott de kunde med käftsmällar och slag och strypgrepp. Coketjejerna slog tillbaka med krossade vinflaskor och rev de i ansiktet med sina lösnaglar.

när jag fick boxera ut däckade brudar från vinlagret och tackla vevande brats med mina vassa armbågar när de försökte sno min sprit i baren fick jag nog, kastade in handduken förklädet och sa att nuhar jag fanimig mixat min sista pina colada...''

jag cyklade hem jävligt arg och upprörd och hittar en blödande trasig stella sittande i vägrenen utanför apoteket klockan halv ett på natten. jag hinner inte säga hej innan abulansen rullar in packar ner henne och hennes blodsprutande armar i en stor filt ochbränner iväg till sjukhuset.

jag var så arg så jag kokade

arg på världen för att den var så grym

arg på världen för att den var så trasig och arg på stella för att hon gör så här mot sig själv

jag gick hem och körde klassisk ångesthantering med hjälp av pilates framför teven och andningsövningar...

det hjälpte inte riktigt

sen kollade jag på Blair Witch Project ensam under min zebrafilt

DET HJÄLPTE MER

idag e det lite bättre...vaniljyoughurt till frukost en dubbel latte på ingolfs och jag ska aldrig merjobba på cafét

på onsdag kommer jag hem

så nu vet ni

Kommentarer
Postat av: Emreveronika

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback