en gammal klassiker

jag är ledsen nu...www.fultal.com är död så ni får kolla http://vuxenpoang.com/ istället...

jag har blivit vuxen nu...men mitt fultal är och förblir smutsigt...


jag behöver klorin och blekmedel för att tvätta min befläckade själ ren från mitt smutsiga förflutna...

ingenting försvinner ALLT FIINNS KVAAAAAAAAAAAR!

precis som volramos....


vågar ni?
(obs jag e full på min veteöl och enjoying mitt fjortisfylleaktiga tillstånd här)

btw...cafe retro luktar popcorn...

och enligt vuxenpoäng.com e jag 17.3 år...

jag är omyndigförklarad av ett php-system

internet suger

fast jag vet inte om jag håller med...när man e färdig med testet står det...

INTE NÖJD MED RESULTATET? GÖR TESTET IGEN!!!!

vafan? skulle jag åldras ett par r hit eller dit så lätt så vill jag ändå inte va med....


Kommentarer
Postat av: Emma Journalen

Okej.. 31 bast blev jag. Jag kastar officiellt in handduken.

Postat av: Rabbaldshedes egen Philip

Varför är det bara ni som är snygga som får anorexi? Men det kanske inte har med utseendefixering att göra? I min enfald tror jag att ni vill bli smalare och tror då att ni blir snyggare. Jag är inte snygg, men det har liksom inte med min vikt att göra. Jag kan väl inte säga att jag har så ont av det heller iofs, för dom jag blir attraherad av är glada människor. Och om jag blir attraherad av glada människor borde det ju finnas fler. Så visst kan jag vara grubblig och svår i min kammare, men varför visa upp en svår fasad när det är så lätt att le? Det är ju när man lär känna en människa som man vet, det viktiga innan dess är att bli intresserad. Och jag tror inte att det i så fall är falsk marknadsföring att visa en glad yta när man har ett annat innre, för alla människor kan grotta ner sig i allsköns grubbleri, men det är ju inte det första jag söker hos en framtida livskamrat.
Men yttre skönhet har givetvis sitt värde, något annat vore ju fel att säga. Fast, tillbaka till början, vad gör att man utvecklar anorexi, eller rättare sagt vad gör att du utvecklar anorexi? Jag förstår det inte, men å andra sidan är det så himla mycket jag inte förstår. Människor är komplicerade.

2007-09-01 @ 23:20:33
Postat av: martina

mm, hehe, så kan man också se på det, men jag tkr det är helt onödigt att dricka allt det sockret när det finns ett annat alternativ (är medveten om att inte det heller är bra), när jag tkr cola light är sjukt gott.

2007-09-01 @ 23:23:10
URL: http://martiiiina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback