det kom ett mejl...

det gør det ganska ofta

från alla møjliga blogglæsare dær ute som skriver att de bryr sig och peppar och hoppas att jag ska bli bra. oftast børjar dem med nåt i stil med...

"du tycker sækert att jag ær jættekonstig som skriver till dig...

eller

"du kænner inte mig så det kanske inte spelar någon roll vad jag sæger men...

och efter den lite urskuldrande raden så kommer de finaste mest personliga gulliga hjærtskærande superpeppmejlen man kan tænka sig.

jag dør en smula varje gång jag får ett sånt mejl. och vet ni varfør. før att om ni læser min blogg varje dag och kænner med mig och føljer med i mina ups and downs och mitt stændiga kaffesørplande inferno och faktiskt bryr er så mkt att ni skriver ett litet mejl med några værmande ord...jaa då har ni faktiskt gjort mer æn vad många av mina så kallade "riktiga" vænner gjorde nær jag var som sjukast" och med riktiga vænner menar jag inte de som jag ælskar och bryr mig om utan de som ær från den så kallade "riktiga værlden" som stellan brukar sæga. alltså de som kænner mig från min vardag, kompisar næra och långt borta, från jobb och skola m.m... många av dem frågade inte en endaste gång hur det var med mig, inte ett mejl, ett endaste telefonsamtal, ett ynka sms eller ens en på omvægar hælsning eller liknande...

vad fan ær det før "riktiga"  vænner i så fall???

och varfør i tusan 17 blodiga sælars helvete ska ni behøva urskuldra er før att ni visar att ni bryr er eller ens tycka att det ær konstigt att ni bryr er

ni ær mænskliga søta rara och underbara

så jag tænker fortsætta dø en smula varje gång ni skriver, lyckodø! eller skåla!

om ni någonsin komer till danmark så lovar jag att alla som vågat skicka ett mejl bjussar jag på en ækta dansk pilsner i min gårdhave... ( de e inte så dyra om man handlar dem på fakta eller netto så det har tom jag råd med)

nær jag blir rik så bjussar jag på en øl på den lokala Bodegan!

och sen nær jag ær stenrik och megakænd så får alla mejlare skumpa på caféopera...

eller home-made daquries på mitt releaseparty...men då måste jag nog anstælla en bartender, eller køpa en skitstor mixer

hursomhaver...

årets guldbagge till er allihopa!


Kommentarer
Postat av: anna

kattlik - moi?
Vassa drag?
markerade kindben?
...kände inte igen mig där..
men tack så hemskt mycket för dina ord ...
kan du komma it en sväng i kväll o dricke en rosa drink med mig?
kram

Postat av: Snubben

HAHAHA! Bara för det så ska jag skriva ett email till dig.
Se till att tjacka en back bira, bruden...
:D

2007-09-14 @ 08:11:24
URL: http://snubben.wordpress.com
Postat av: Anthonylena

nice site keep it up ok

2009-05-14 @ 08:06:05
URL: http://anthonylena.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback