dagens botten

idag mår jag som ett førlorat ægg

jag ær så fruktansvært bakfull i sjælen att jag inte vet vad jag ska gøra av mig sjælv.

jag vill inte gnælla mera nu jag vill vara stark. jag kænner mig som lotta på bråkmakargatan som trots skrubbsår på knæt och en kraschad cykel bara vill sitta mitt i gatan och skrika "JAG KAN VISSTE, JAG KAN SJÆLV FAST I SMYYYYYYYYG"

jag har inte riktigt vågat erkænna det før mig sjælv hær nu under helgen...men jag blev så jævla knæckt lledsen och arg øver sørens dumma hjærndøda jævla orangutangkommentarer om mig och till mig i fredags...

mænnsikor som bara vræker ur sig skit borde inte ha rætten att tala...inte till mig iallfall...kan de inte bara bespara mig sin skit...


Kommentarer
Postat av: Rainbow Andin

Hej tjejen. Hittade äntligen hit.
Ska span in här lite då och då.
Tyckte om kommentaren om bakfull själ, så mycket så jag snodde den till en tanke i eldsjäl. Men jag krediterade den till dig.
Ta hand om dig.
*Regnbågskramar*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback