dagen som blev till kväll

den jävla lemonaden står och jävlas med mig...den hånar mig...jag hatar den...

men jag bryr mig inte. dagen har blivit till kväll. på bang och jensen e det fest. jag röker crémecigarrer och tittar på folk som e snyga stylade och levande...imorgon ska jag också...va snygg stylad och levande...


imorgon kommer jag hit med en fickplunta amaretto och häller i min lemonad

dagen har iallfall blivit till kväll

baren e full, volymen e hög...jag måste röka igen

image392

hörrni alla stockholmare där hemma...e inte det lite hippt...här sitter jag på krogen med min lilla laptop och det är fullt ös medvetslös på red light district! kan man göra så i stan...alltså där hemma i sthlm stad?

jag e helt hookad på facebook, helt hookad på bang och jensen

jag flyttar in här tror jag


Kommentarer
Postat av: anna

huneymuffin.
Åh jag skulle bli skitglad om jag var den som fick dig att våga fika..
vi skulle sitta och fika med stil bakom stora solbrillor, sörplandes på perfekta cappucinos, nån bira och sedan rödvin och mörk choklad.
Vi skulle lyssna på kassa men ändå uppiggande 80talshits och shake our bootys och skåla i tequila rose och dansa nedför nån kullerstensgata fulla, lulliga och udnerbara!
kram

Postat av: ronnie

ahhhh jag kommer galipperande som ett skott!!!
gawd tjejen du kan de rätta trixen!!!!
var när och hur ill be there...

2007-09-06 @ 22:37:55
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback