café cooler

frozen cappucino for breakfast today....

det blev en del amaretto sourz igårkvæll till IDOOOOOOOL!!!!!!!!!!!! Gud jag ær kær i Kirstie!!! jag dæckade på soffan efter ett par glas rødvin och tom yum soppa...

angie och nalle is treating me so well...jag har tillåtit mig sjælv att leva varenda dag sen de kom hit

och vem fan vill inte leva nær man får starta sin dag geno att bli kørd till jobbet på en fuckofkiller motorcykel =)=)=)

okej nu måste jag jobba lite...men ikvæll ska vi se Cirkus Bersek ute i industrihamnen...verkar lite scarycool man blir utslussad dit i båtar och hela området ær nåt militærområde som man egentligen inte får va på och allt e elite skumt och spooky men kul ska det bli...

nu ska jag øppna uteserverignen och kanske dricka en till cappucino...men varm den hær gången før jag får fan bakisfrossa av den hær isglasskaffechocken...

Kommentarer
Postat av: Fettot

bakis

Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-09-05 @ 12:41:46
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback