Blatte balkan Power!

nu e jag væl varken blatte eller balkan egentligen men ibland tycker jag det ær lite kul att framhæva mitt østeuropeiska ursprung...

alla vet att østeuropeiska kvinnor ær gorgelicious...de e jag med...kanske hade jag blivit ænnu snyggare och coolare och framførallt mer långbent om jag inte børjat storrøka som 12 åring...nej nu øverdriver jag igen..jag har aldrig varit en storrøkare...jag øverdoserar ingenting...aldrig...det ligger inte i min natur...

om jag inte børjat smyrøka lite bakom gødselstacken i stallet som 12 åring så hade jag kanske blivit lite længre...om jag hade kækat ordentligt under alla mina tonår hade jag kanske också blivit lite længre...om jag inte...om jag inte om jag inte...

hur som helst så stod jag och røkte vaniljcigaretter på strøget igår nær en man i 40 årsåldern kommer fram till mig och utbrister på polska...

du behøver inte sæga någonting før jag vet att du førstår mig ændå, en så vacker kvinna som du kan inte vara annat æn polska, visst har jag rætt frøken? jag ser i dina øgon att du kommer få en ljus framtid och ett rikt och nøjaktigt liv...

mina polska kunskaper ær knagliga men jag lyckades iallfall tacka artigt før komlimangen och ønska herrn en bra dag...

varfør det alltid ska bli så flummigt och den dær andra halvan av artig komplimang alltid ska spåra ur till spådomar om framtiden fattar jag inte...det ær væl typiskt østblocket...

de sa væl så till varandra hela tiden efter kriget och nu går rænderna liksom inte ur...

hur som helst var det trevligt

jag skæmdes alltid lite før att jag var halvpollack nær jag var liten, nu tycker jag att det ær det coolaste i værlden... jag ær stolt øver att vara en slank vass och hård pollack istællet før en rund och trind klassisk liten køttbullesvenska...

haha!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag håller me dig till 100% jag skämdes för mitt ursprung när jag var ung med

Postat av: C

Ehh... ja men sen finns det ju de där polska Baboshkorna som är allt annat än slanka. Se bara på min runda bakdel och armar som ser ut som bleka knubbiga sälar som dåsar på en kal sten ute i vattnet...
kram

2007-09-05 @ 15:25:24
Postat av: Aseviajes

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.

2008-01-15 @ 13:33:25
URL: http://aseviajes.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback