Banankaffelatte

Sitter ute på Arty Farty Österbro, café Sommarhuset. Mitt kära ex lasse jobbar här och är i full gång med att tanka mig full med weirda prylar som banankaffelatte, färskpressad apelsinjuice och solbärssaft...JAG VILL HA EN DUBBEL ESPRESSO! Men jag får inte... inte ännu...

men its a nice spot, en uteservering på en veranda med infravärme vid vattnet...och bäst av allt! weirless internet! i love kbh!

här fikar turisterna efter att de promenerat Langelinie, fotat lilla sjöjungrun och vakterna i sina lustiga hattar uppe på Amalienborg.

Ingen i peronalen pratar samma språk och kommunikatinen är väl sådär, en räkcocktail blev en vodka screwdriver och en plankstek till blåbärsmuffin...

jag njuter iallfall..av den förvirrade perosnalen, doften av dyr turistmat, min halväckliga bananlatte och utsikten över vattnet och kanalen...

ser jag tillbaka på var jag och mitt psyke var för två timmar sen närjag knappt pallade att släpa mig upp ur sängen och ännu mindre ut genom ytterdörren hela vägen upp för trappan till markplan för att låsa upp min cykel...så är jag på ett mycket mycket bättre ställe just nu,...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback