Vampire Lounge, Obaren och en kasse kläder...

Alright ikväll blir det VL och sen Södra teatern en sväng och förhoppningsvis orkar jag mig ända så långt som till Obarens tvåårskalas senare i afton!

Så vi kanske ses på stan ey...

Dessutom har dagens produktiva varit utrensning av en kasse kläder i storlek small och med tema REJV OCH NITTIOTAL!

vem vill ha nästan gratis kläder...kan tänka mig att ge bort rubbet av outfits för snuskigt töntiga summor som en tia styck eller hela kassen för en hundring typ bara du själv kommer och hämtar... jag pallar ikke porto och tjafs

skitfina grejor har tagit bilder men hittar inte sladden till kameran just nu fuck

typ fem par rejvbrallor från bla saturn return
tre fyra tröjor från saturn return
tre fyra lack plast och läderkjolar från london och tyskland och andra weirda goth lack rejvaffärer

massa sjalar

kom och hämta...pallar inte slänga eller ge till röda korset roligare om ni får det...


Kommentarer
Postat av: Sin

Ta med en sjal till mig vettja! ;-) I just LÖÖÖÖVE sjalletter som min mormor hade sagt. hehe

2007-10-04 @ 16:09:32
Postat av: ronnie

oki!

Postat av: Sin

hihi, för vet du vad, jag har sett nåt som jag tror du kommer gilla. *hoppas* som du ska få när vi ses. Idag är värsta julklappsdagen känns det som. Har en annan kompis som ska få en annan present idag också. haha

2007-10-04 @ 16:23:57
Postat av: ronnie

tjohoo! fan va spännande...well jag tar med en scarfs iallfall =)

2007-10-04 @ 17:34:05
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback