The three holy = PPP

Promenad

Pilates

Pamcmania



egentligen e bajsa bättre än pacman men det enda bajsrelaterade jag kunde komma på på P var Prutta och det är ju bara fruktansvärt irriterande och obehagligt luftbajsande så då vinner Pacman


jag e lite räddad...nästan människa igen

sen vill jag vinna en goodiebag av
Lolita som har en tävling i sin blogg... jag e en bitter jävel för jag vinner aldrig tävlingar mer...tror jag maxade min vinnakvot som barn...då vann jag allt alltid...kanske därför jag e så fruktansvärt självgod och egocentrerat egnekär nu på äldre dar...men en goodiebag skulle sitta fint..specieltt till tjejen som i dagsläget inte kan unna sig någonting själv =8


ni ska veta att allt allt ALLT ni ger mig älskade vänner där ute i form av små söta presenter, drinks på krogen whatever får mitt hjärta att brista i tacksamhet till er. jag kan inte själv just nu. vet inte hur man gör för att handla saker till sig själv, tycker inte jag förtjänar ett jota så varenda minsta lilla gest betyder gånger tusen. tack för att ni är där...när jag blir stor rik och berömd ska jag dränka er i champange och kaviar tills ni kräks...


Kommentarer
Postat av: Sin

Yoghurtglass idag? My treat!

2007-10-17 @ 08:24:45
Postat av: Ellinor

Skönt bloggnamn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback