Sömn tack?

image484jag var uppe halv åtta igår morse...ute hela dan och sprang på stan, hemma först vid nio tiden och ändå lyckas jag inte somna före kl halv fem på morgonen och vaknar lik förbannat halv åtta av morgonens första ljus som smyger sig inpå mig genom de halvtäckande persiennernea...

JAG VILL KUNNA SOVA...inte för att jag gillar det men för att slippa va trött...fast vad är det för jävla kostänkande egentligen...det verkar ju ändå aldrig hända ändå...


jag fick en utmaning igår som hette 8 saker jag aldrig skulle ge en andra chans... satt i en kvart och försökte komma på fler än en!

Idioter!

Allt annat förtjänar fan en andra chans utom just urbota korkade pantade idioter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback