Powershopping

Fuck PowerYoga
Fuck Janne Roséns Power Training
Fuck Sats
Fuck Friskis och Svettis
Fuck every Diet traingPlan i the world

I am getting fit from POWERSHOPPING!!!

nu har jag ilat runt som en Illerpå kokain i snart två veckor, gata upp och gata ner i vår urhärliga huvudstad. I am fucking Arbetslös and i love it! jag shoppar som om det inte finns någon morgondag och snart har jag så mycket skor och stövlar och konstiga chicka toppar att jag får flytta över halva min garderob till mamma...

BUT IT HUUUURTS *ynka gnälla stackars lilla mig*

jag lider av konstant knakande höfter, jag har våldsont i ljumskarna och jag tror att min högra axel börjar bli större än den vänstra av att släpa runt på EEERRRRRR hela tiden på axeln...visst min laptop är döende och ultraportabel men efter många långa timmar på stan så skaver den fan hål på kavajen...

Nu har jag tagit mig en välförtjänt paus på CoffeHous by Georg på Drottninggatan av alla ställen...men i like it för man kan sitta i fönstret blogga och glo på folk nere i kaoset på Drottninggatan. Jag dricker ånghett champange och jordgubbste som smakar lika ljuvligt som det låter och drömmer mig bort till en morgondag med riktiga bubblor som är kalla läskande och lite sträva mot tungan...

Om inte en allt för lång stund ska jag möta upp Mams på SöderGlöder och shoppa hälskost...typ aloeveratranbärsjuice, psyliumfrön och nåt lyxigt thé kanske...

Imorgon är min dag rätt lugn och chillad och jag har fan inte ett enda ärende som ska uträttas så CALL ME OM NI VILL LEKA DÅ!

Imorgon Kväll är det ju som sagt Giraffkalas på Orion och då ses vi ju ganska många iallfall...

PUH

nu ska jag sörpla i mig resten av thét innan det blir dassigt och kallt, luta mig tillbaka i skinnfåtöljen jag sitter i och bara andas lite en stund...

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag vill bara ge dig cred för det du skriver, rent allmänt sådär... Det du skriver fastnar, nästan oavsett vad det handlar om. Inte många bloggar(e) som har den förmågan.
Hoppas att du fortsätter och ifall du skulle skriva en bok skulle jag köpa den direkt :)
Kram!

2007-10-25 @ 16:14:12
Postat av: ronnie

Fia: JAG ÄLSKAR DIG! DU SKA FÅ FÖRSTA EXEMPLARET DIREKT JAG LOVAR!!!

Postat av: Snubben

Funderar därför starkt på om jag inte ska köra Katrins diet-tips ändå. För vem vill vara som ett ok för någon annan lixom
^^

2007-10-25 @ 16:41:49
URL: http://snubben.wordpress.com
Postat av: ronnie

Snubben: i am not folowing you...vad du mena?

2007-10-25 @ 19:11:21
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Lina

Jag leker gärna en sväng imorron vid lunchtid! =)
Du har mitt nummer i din inbox på facebook, jag vill inte lägga ut det här...

2007-10-25 @ 22:37:29
Postat av: Snubben

"jag tror att min högra axel börjar bli större än den vänstra av att släpa runt på EEERRRRRR hela tiden på axeln"

För att vara så lätt som det bara är möjligt, då du släpar omkring på "mig" på din sargade axel (där du bär din lappe), funderar jag på att köra Katrin Schulmans madda fakking crazy diet till fullo - för vem vill väl tynga ned en annan människas liv med sin egen vikt, i onödan?

^^

2007-10-25 @ 23:00:29
URL: http://snubben.wordpress.com
Postat av: ronnie

snubben: åh gulle dig...;) haha nej du den blir du nog bara fetare av så låt helst bli...ahhh äntligen fredag om en halvtimma...får man ta första groggen då???

2007-10-25 @ 23:23:34
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Snubben

Ja, jag går ut nu (23:46) och firar det otroligt fantastiska jobb jag lyckats få i helgen. Nu JÄVLAR ska det firas!

Kramsomfan

//Plutt

2007-10-25 @ 23:48:19
URL: http://snubben.wordpress.com
Postat av: Anna

Jag instämmer med Fia. Har följt din blogg sen i våras och när jag inte varit inne på ett tag så bara måste jag läsa ikapp mig för jag vill inte missa nåt inlägg... Du skriver fantastiskt! Varför inte satsa på att ge ut inläggen i bokform..? //Anna

2007-10-26 @ 10:38:02
Postat av: ronnie

anna: åh du e också bara min bästis nu...eller det är ni allihopa...jag jobbar på det and it will happen..det måste hända...ruby ska visa mig hur...

2007-10-26 @ 14:14:50
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback