Om jag var man...

...skulle jag vara ROBERT FUX!

Det har jag fått höra på massa håll iallfall. Av min mamma bland annat och hon borde ju veta liksom...eller borde hon veta bättre...

men efter en kväll på Orion med denna äckelvidrigt kärlekscyniksa konfrensier så vill jag bara hålla med. Jag suger i mig, tar det som en fet komplimang och säger ja. Ja till Robert och ja till cynismen. Jag vill också stå på en scen i monsterkillerplatåboots och cyberlocks i hela huvet och spy ut mitt hat mot världen med ett stort välsminkat svart grin på läpparna. Jag vill också bjuda publiken på surkålsshots och salamikorv till Österikes Nationaldagsära och sen se hela publiken svepa surkålsshotsen och äta salamikorven för att jag ber dem om det...

Robert Fux in my heart. Han tar plats, Han är stor: Han ääääär där! Och det ska fan mycket till för att få en hel publik att vilja vara i hans kläder trots än att han är utspökad upp till tänderna i cyberkrigsmundering.

Det händer inte ofta iallfall, att en medelsvenson allroundpublik i smyg sitter och funderar på om de skulle passa i pansarstålbehå och kyskhetsbälte utanpå lackbyxorna...men jag svär de satt där och gjorde det...i could feel it

kvällen var bra iallfall, mycket champange som vanligt, mycket amaretto som vanligt och några skumbananer inte som vanligt och mycket galenpannadans...

mina jeans sitter lite lösare idag än vad de gjorde igår

fröken anorexia är nöjd med kvällen
ronnie roadkill är nöjd med kvällen

det blev en bra kompromiss trots allt

jag vaknade på två madrasser på Randy Rivers vardagsrumsgolv med en huvudvärk från helvetet, drack en loka minerallvatten, åt ett plommon och två recover äggochkaviarmackor, drack aplrosoya cappucino och följde nästan med big Ass Barbequebabesen till Linköping på Countryfestival...men ångrade mig i sista ögonblicket så nu blir det Halloweenfest utan kostym istället... suck...

baaah i can do it i guess...måste bara få i mig lite mer aloeveratranbärsjuice kanske en kaffe till och sen e jag väl fit for fight igen

Kommentarer
Postat av: Lina

Vi kom inte in på giraff!! =(
Trots att vi var där i hyfsad tid. Så då tänkte vi gå på en spelning idag istället (vnv nation spelar visst på universitetet) men de biljetterna var också slut!! Jag har fan oflyt den här helgen! Och när vi skulle på Medusa igår så fick vi inte koma in där heller för de tyckte att min kompis var för full, vilket han absolut inte var. Oflyt, oflyt, oflyt!! Har du nåt bra tips på nåt som händer ikväll??

2007-10-27 @ 17:51:22
Postat av: ronnie

jag fick ditt mess menhar ju ingen cash på phonen... ni får kolla allt om sthlm på nätet eller dn på stan...jag ska på fashionabel halloweenfestmen den e privat

Postat av: ronnie

LINA: du skulle hängt med mig från början sa jag ju så hade jag fixat in dig...man ska lita på ronnie roadkill!!!

2007-10-27 @ 18:11:55
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Lina

Ja, jag skulle ju ha gjort det... Men vi hamnar på södra teatern ikväll på multikulti istället! =) Lust att ta en recovery-kaffe imorron kanske? =)

2007-10-27 @ 20:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback