Misshandlade Spädbarn

...sluta tjata om den misshandlade bejbyn...jag kräks och jag måste kräkas ut det vidare här för jag mår faktiskt fysiskt illa av att få den där jävla nyheten bombad i huvet för trettionde gången idag.

Det är vidirg med misshandlade barn, speciellt spädbarn...för de påminner lite om små djur, jag hatar barn och älskar djur men jag blir fan mänskiligt illa berörd för det. Sluta vräka ut vidriga detaljer om hur misshandeln gick till i skallen på mig...när
tv4-nyheterna dessutom gör en rekonstruktion av hur misshandeln kan ha tänkas sett ut rent tekniskt så vill jag bara lägga mig på golvet med benen i högläge och låta blodet rusa upp tillbaka i huvet för jag har redan svimmat.

OKEJ ATT VI GOTTAR OSS I VÅLDÄCKTSDOMAR OCH MISSHANDEL AV SMÅ 16 ÅRIGA BRATS VECKA UT OCH VECKA IN OCH TJATAR HIT OCH DIT OM VAD SOM HÄNDER PÅ FUCKING JÄVLA STUREPLAN MEN LÄMNA FAN BÄBISARNA IFRED!!!

hur mycket våld, terror, mord, dramatik och mord måste vi få bombat i våra skallar innan vi blir nöjda?

Vill man få spykänslor, darrningar och svettningar och skrika högt av fasa framför teven kan man ju hyra en skräckfilm istället...

jag vet att världen är ond, jag förnekar det inte, jag är mycket väl medveten om det...jag slåss fan mot världens ondska varje dag likt ett yrväder...jag är en local hero fighter. jag bombar folk med kärlek så gott jag kan. men låt mig snälla då slippa rekonstruktioner på fyran av dödsmisshandlade barn när jag behöver krypa ner under min zebrafilt och skaka av mig lite ångest till en kopp infefärsthé...

Kommentarer
Postat av: anna

blir inget sthlm denna vecka, men i december..då jävlar ronnie - då är det du och jag!
kram

Postat av: ronnie

mwn buhu va synd? why?

2007-10-23 @ 16:19:53
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback